• Home
  • Posts RSS
  • Comments RSS
  • Edit
  • From Zero to Hero?

    Wednesday 28 November 2012
    Haha.. lame dah x up-to-date blog aku nie.. ala ilmiah la dikatakan.. so agak bosan bila update post yg terlalu "skema" .  What da fish.. skemalah sangat.. tsk..tsk.. xkesah la.. pasnie aku akan tukar heading segala bagai untuk meluah,mencoret segala apa sahaja yang aku ingin utk share kat kamu,kamu,kamu dan kamu semua yea. 

    Okay2.. apalah yang ak merepek kerepek nie. Aku pun xtahu.. haha.. juz intro to my new post in december. Aku nak share something yang aku buat bila aku menggila dengan kerja-kerja art aku. Again. Kerja Art. WHeneva aku cakap pasal art lah kan, aku bukan lah kategori ala Pablo Picasso ker Vincent Van Gogh ker ape.. but aku nie pattern yang suke men"design" sesuatu yang kosong menjadi sesuatu yang OHSEMmm! haha.. xpercaya? meh tgok nie..meh.. 



    Tantaraaa! Okay sangat lah senang and easy nak buat nie taw.. Actli mase nk buat nie xde planning apa-apa pun sebabnya aku memei dah oready beli wall clock nie kat IKEA mase cuti-cuti jenjalan dengan housemate tersayang dekat situ. Oleh sebab murah sangat, aku beli jerla. 2.50$ jer kut. Masa beli tu macam was-was jek.. sebab takut beli jam murah boleh pkai dalam 2-3 hari. Pfft! Sumpah.. Tak tipu.. Korang memei disyorkanlah beli produk IKEA nie sebabnyer mmg xrugi pun beli. Boleh guna tahan lama. 

    Cewah2! Promote produk IKEA lah pulaks! ahaks.. Lepas tu, dari kosong jer tepi2 tu aku tmpal jer DIAMOND diamond foreva dengan Hot glue gun.. Mana nak dapat diamond tu? Korang boleh beli kat kedai MYone Shop. Pastu tgok kat bahagian nails decoration. Harganya sangat murah around 1.90$ jer taw. Cheap kan? 

    Pergh.. suke betol aku buat kje simple tapi menjadi Mahal giler! Miahaha.. Senang kan? Korang pun bleh buat bnde nie.. then bolehla kasik hadiah jam dekat kawan-kawan korang yang dah nak kawen. Sebab Sekarang nie musim kawan-kawan aku kawen. So,boleh la bagi yer. Harga tu xpenting janji ikhlas, kan kan kan?? HUhuhuuu  :)




    Ahax! Yang nie pulak intro.. Huhuuu.. korang tahu ape mende nie? Aku dah buat 3 design dah . Next post ak upload all da designs yang aku buat dengan sesimple and senice- nice nyer untuk kamu kamu yang Love art and design! wiwiwiwi. Nanti aku update yea untuk next item atas nie.. Tunggu taw. From zero to Hero!

    TSSB 




    1 comments:

    1. izzi said...:

      Nice post, keep it up.
      Hope you are well in the current situation.
      cvaas

    Post a Comment

    Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

    Followers